اموزشی, خبر های دنیای زیبایی, محصولات شیگلم

تست حیوانی محصولات ارایشی

تست حیوانی محصولات ارایشی

تست حیوانی محصولات ارایشی

 

در دنیای آرایش و زیبایی، مسئله تست حیوانی بر روی محصولات موضوعی مهم و حساس است. در حال‌حاضر، افراد بیشتر به حقوق حیوانات توجه می‌کنند و از برندها انتظار دارند که محصولاتشان بدون آزمایش بر روی حیوانات تولید شوند. بسیاری از برندها، همچون شیگلم، این توجه را جدی می‌گیرند و به‌کار گرفتن روش‌های جایگزین و غیرحیوانی برای تست محصولات خود را تاکید دارند. شیگلم نیز از این برندها است که تست حیوانی محصولات ارایشی از چرخه تولید خود حذف کرده است.

تست حیوانی محصولات ارایشی

تست حیوانی محصولات ارایشی

کرولتی فری یا لوازم آرایشی بدون تست حیوانی

«Cruelty Free International» به‌منظور حمایت از حقوق حیوانات تاسیس شده است و ماموریت اصلی آن لغو کامل تست‌های حیوانی در صنعت آرایشی است. اگر عبارت «cruelty free» را در محصولات آرایشی مشاهده کنید، این نشان‌دهنده عدم استفاده از تست حیوانات در تولید آن محصول خواهد بود. این محصولات به‌عنوان لوازم آرایشی بدون خشونت علیه حیوانات شناخته می‌شوند؛ زیرا تولید آنها با آزار به حیوانات همراه نیست.
شرکت‌های تولید کننده محصولات cruelty free مانند شیگلم به حقوق حیوانات احترام می‌گذارند و مواد اولیه خود را بر روی حیوانات آزمایش نمی‌کنند، بلکه از راه‌های دیگری برای تایید سلامت محصولات خود بهره می‌برند. به زبان ساده، اگر محصولی را که به‌عنوان cruelty free شناخته شده است، بخرید، این به معنای سهیم بودن شما درمورد احترام به حقوق حیوانات است.
برندهای آرایشی cruelty free جایگاه خاصی در میان علاقه‌مندان به حفاظت از محیط زیست یافته‌اند و به‌طور گسترده مورد توجه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید   راهنمای خرید و انتخاب کانتور شیگلم: بهترین رنگ‌ها و نوع مایع یا استیکی

مزایای استفاده از محصولات بدون تست حیوانی شیگلم

حمایت از حقوق حیوانات در خرید لوازم آرایشی امری اساسی است و انتخاب برندهایی که تست حیوانی محصولات ارایشی انجام نمی‌دهند نه‌تنها نشان از مسئولیت اجتماعی، بلکه از دیدگاه علمی و بهداشتی نیز دلیل موجهی دارد. در ادامه، به چهار دلیل کلیدی برای اجتناب از محصولات دارای تست حیوانی اشاره خواهیم کرد.

1. تست حیوانی نقش موثری در تضمین اثربخشی محصولات ندارد

از آنجا که ژنتیک حیوانات و انسان تفاوت‌های زیادی دارند، تست حیوانی نمی‌تواند به‌طور قطعی اثربخشی یک محصول را بر روی انسان پیش‌بینی کند. این اختلافات باعث می‌شود که آزمایش‌ها روی حیوانات به‌شکل قطعی قابل اعتماد نباشند.

2. لوازم آرایشی بدون تست حیوانی بهتر و کم خطر هستند

برندهایی مانند شیگلم که از تست حیوانی خودداری می‌کنند، از مواداولیه ایمن و شناخته‌شده بهره می‌برند. بنابراین، مواد اولیه در برندهای آرایشی cruelty-free معمولا خطری برای سلامتی انسان ندارند و محصولات این برندها به‌صورت کلی بسیار طبیعی و ایمن هستند.

3. براش‌های آرایشی بدون تست حیوانی تمیزتر و بهداشتی‌ترند

برخی براش‌ها از موی حیوانات ساخته شده‌اند، درحالی‌که براش‌های برندهای cruelty-free از موی حیوانات معاف هستند و به‌همین دلیل تمیزتر و بهداشتی‌تر هستند.

4. قانونی نبودن الزام به تست حیوانی

تاثیرگذارترین نکته این است که هیچ قانونی وجود ندارد که یک برند را مجبور به انجام تست حیوانی بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی خود کند. بنابراین، انتخاب محصولات بدون تست حیوانی مسئولانه‌ترین گزینه است.
در کل، حمایت از برندهای آرایشی مانند شیگلم که از تست حیوانی خودداری می‌کنند، نه‌تنها به حقوق حیوانات احترام می‌گذارد بلکه به اطمینان از بهداشت و ایمنی محصولات مصرفی نیز می‌پردازد. این انتخاب نقش مهمی در پیشبرد اهداف اخلاقی و بهداشتی جامعه دارد و افراد را به مسئولیت‌پذیری در خرید و مصرف ترغیب می‌کند.

تست حیوانی محصولات ارایشی

تست حیوانی محصولات ارایشی

محصولات بدون تست حیوانی شیگلم
اگر تست حیوانی محصولات ارایشی برایتان مهم است و می‌خواهید محصولاتی را بخرید که بدون این تست تولید شده‌اند، باید گفت که برند شیگلم بهترین انتخاب برای شما است. در این بخشی برخی از پرطرفدارترین محصولات بدون تست حیوانی این برند را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید   زیبایی به سبک قدیمی: بازگشت به ترفندهای آرایش و مراقبت از پوست گذشته

رژگونه شیگلم

رژگونه شیگلم یکی از گزینه‌های مطرح آرایشی برند cruelty-free شیگلم است. این محصول، با ترکیبات ایمن و بدون تست حیوانی تولید شده است. فرمولاسیون آن به‌راحتی بر روی پوست می‌لغزد و رنگ‌های زنده و طبیعی ایجاد می‌کند. رژگونه شیگلم، علاوه‌بر زیبایی، به حقوق حیوانات را نیز احترام می‌گذارد و از تست حیوانات در فرآیند تولید خودداری می‌کند.

لیپ پلامپر شیگلم

لیپ پلامپر شیگلم نماد دیگری از تعهد به حقوق حیوانات است. این محصول یک لیپ بالم خاص با فرمولاسیون آسان برای استفاده است. با تغذیه عمیق و مرطوب‌کننده لب‌ها، این لیپ بلم احساس نرمی و شادابی به لب‌ها می‌دهد و رنگ‌های بی‌نظیری دارد. لیپ پلامپر شیگلم بدون تست حیوانی تولید شده است و مواد اولیه ایمن و با کیفیت دارد.

کرم پودر شیگلم

کرم پودر شیگلم یک محصول استثنایی است که تلطیف کننده تاثیرات یک کرم و پوشاننده موثری از یک پودر را ترکیب می‌کند. این محصول، به‌عنوان یک کرم پودر بدون تست حیوانی ارائه می‌شود و تنها از مواد ایمن و معتبر برای آرایش استفاده می‌کند. فرمولاسیون خاص آن، پوست را نرم و مات خواهد کرد و احترام به حقوق حیوانات را در تمام مراحل تولید درنظر دارد.
به‌طور کلی، محصولات آرایشی شیگلم مثل رژگونه، لیپ پلامپر و کرم پودر، نه‌تنها جهت زیبایی استفاده می‌شوند، بلکه از ابتدا تا انتهای تولیدشان از تست حیوانات می‌پرهیزند. این برند تاثیر مثبتی در صنعت آرایش با دیدگاه cruelty-free دارد و به مصرف‌کنندگان فرصت می‌دهد با اطمینان و حفظ زیبایی، حمایت از حقوق حیوانات را نیز تجربه کنند.
تفاوت محصولات کرولتی فری با محصولات وگان
محصولات “کرولتی فری” و “وگان” معمولا در ذهن بسیاری با یکدیگر اشتباه گرفته می‌شوند، اما این دو دسته از محصولات اختلافات مهمی دارند.
⦁ محصولات “وگان” کاملا بدون استفاده از هیچ گونه فرآورده حیوانی تولید می‌شوند، به عبارت دیگر، کاملا گیاهی و طبیعی هستند.
⦁ در مقابل، محصولات “کرولتی فری” یا “بدون تست حیوانات” به معنای این است که در فرآیند تولید از تست روی حیوانات استفاده نشده است.
تمایز بین این دو نوع محصولات می‌تواند از سوی نمادها نیز تعیین شود. نماد محصولات “کرولتی فری” یک خرگوش است، در حالی‌که نماد محصولات “وگان” به شکل یک برگ سبز دیده می‌شود.

جمع‌بندی
تست حیوانی محصولات ارایشی حقوق حیوانات به‌حساب می‌آید. متأسفانه برخی شرکت‌ها برای ارزیابی ایمنی محصولات خود از حیوانات استفاده می‌کنند. این عمل باعث آزار و مرگ حیوانات می‌شود، درحالی‌که روش‌های آزمایش بدون استفاده از حیوانات نیز موجود است. ب‌ راحتی می‌توانید با انتخاب محصولات شیگلم، خرید لوازم آرایشی بدون تست حیوانی را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *